نرم افزار حسابداری چند فروشگاهی مکسوس

نرم افزار حسابداری مکسوس در فروشگاه هایی که دارای شعباتی در جاهای مختلف شهر یا کشور هستند قابل استفاده می باشند .بدین صورت که یک فروشگاه که با صلاحدید مدیریت فروشگاه به عنوان شعبه مرکزی در نظر گرفته می شود که کارهایی نظیر تامین موجودی،تعریف کالا،تغییر قیمت ها،امکان انتخاب بین شعبه ها، ارسال جنس به شعبه ها در آنجا انجام می شود.فروش در شعبه ها انجام می گیرد 

امکان مشاهده اطلاعات هر شعبه در مرکز قابل رویت می باشد هر تغییری باید از شعبه مرکزی برای شعبات اعمال شود .تمامی ارتباطات بین مرکز و شعبه از طریق اینترنت صورت می پذیرد در صورت قطع اینترنت و یا برق شعبات و یا مرکز هر کدام به طور مستقل می توانند به کار خود ادامه دهند و با برقراری ارتباط اطلاعاتشان به یکدیگر فرستاده می شود.در نرم افزار مکسوس چند فروشگاهی امکان پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک وجود دارد که این کار باعث حفاظت اطلاعات فروشگاه ها می شود.

امکان سطوح دسترسی مختلف این امکان را به مدیران یا صاحبان مشاغل می دهد که مشاهده اطلاعات خود را برای پرسنل خود طبقه بندی کنند و همه ی کارکنان امکان مشاهده همه ی اطلاعات سیستم اعم از میزان فروش و گزارشات و غیره را نداشته باشند.

 سیستم باشگاه مشتریان در نرم افزار مکسوس چند فروشگاهی این امکان را به مشتریان هر مجموعه می دهد که بتواند با خرید از یک شعبه بتواند در خریدهای بعدی از شعبات دیگر از تخفیف خرید قبلی استفاده نماید و این کار باعث ترغیب مشتریان برای خرید از مجموعه های اینچنینی می شود که باعث بالا بردن میزان فروش مجموعه می شود و رضایتمندی در مشتریان می شود.همچنین امکان ارسال پیامک بعد خرید یا در مناسبت های مختلف مثل تاریخ تولد و ... وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید