با نرم افزار مدیریت شعب مکسوس، فروشگاه هایتان را از یک مکان کنترل نمایید

بدون مراجعه حضوری به شعب، تمام آمار و اطلاعات شعب را در اختیار داشته باشید

مکسوس با بهره گیری از به روزترین فناوری ها، کنترل تمام امور فروشگاه هایتان را در اختیار شما قرار می دهد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار چند فروشگاهی مکسوس، اینجا کلیک کنید.

 

 

نرم افزار حسابداری چند فروشگاهی مکسوس

نرم افزار حسابداری چند فروشگاهی

 

نرم افزار حسابداری مکسوس در فروشگاه هایی که دارای شعباتی در جاهای مختلف شهر یا کشور هستند قابل استفاده می باشند .بدین صورت که یک فروشگاه که با صلاحدید مدیریت فروشگاه به عنوان شعبه مرکزی در نظر گرفته می شود که کارهایی نظیر تامین موجودی،تعریف کالا،تغییر قیمت ها،امکان انتخاب بین شعبه ها، ارسال جنس به شعبه ها در آنجا انجام می شود.فروش در شعبه ها انجام می گیرد 

نرم افزار حسابداری چند فروشگاهی مکسوس شما را قادر می سازد در چند فروشگاه به طور همزمان و مستقل از یکدیگر و بدون وابستگی به سیستم مرکزی به کار فروش و حسابداری خود به صورت مستقل و مکانیزه بپردازید. در این سیستم چند فروشگاهی سیستم های شعبه در صورت قطع اتصال اینترنت و بدون وصل بودن به سیستم مرکزی به کار خود ادامه می دهند و نیازی به سیستم مرکزی برای ادامه کار ندارند و در صورت وصل مجدد به شبکه تبادل اطلاعات درست از نقطه ای که قطع شده بود انجام می گیرد و آخرین اطلاعات ثبت شده در سیستم های شعبه و مرکز با یکدیگر تبادل خواهند شد.

امکان مشاهده اطلاعات هر شعبه در مرکز قابل رویت می باشد هر تغییری باید از شعبه مرکزی برای شعبات اعمال شود .تمامی ارتباطات بین مرکز و شعبه از طریق اینترنت صورت می پذیرد در صورت قطع اینترنت و یا برق شعبات و یا مرکز هر کدام به طور مستقل می توانند به کار خود ادامه دهند و با برقراری ارتباط اطلاعاتشان به یکدیگر فرستاده می شود.در نرم افزار مکسوس چند فروشگاهی امکان پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک وجود دارد که این کار باعث حفاظت اطلاعات فروشگاه ها می شود.

امکان سطوح دسترسی مختلف این امکان را به مدیران یا صاحبان مشاغل می دهد که مشاهده اطلاعات خود را برای پرسنل خود طبقه بندی کنند و همه ی کارکنان امکان مشاهده همه ی اطلاعات سیستم اعم از میزان فروش و گزارشات و غیره را نداشته باشند.

 سیستم باشگاه مشتریان در نرم افزار مکسوس چند فروشگاهی این امکان را به مشتریان هر مجموعه می دهد که بتواند با خرید از یک شعبه بتواند در خریدهای بعدی از شعبات دیگر از تخفیف خرید قبلی استفاده نماید و این کار باعث ترغیب مشتریان برای خرید از مجموعه های اینچنینی می شود که باعث بالا بردن میزان فروش مجموعه می شود و رضایتمندی در مشتریان می شود.همچنین امکان ارسال پیامک بعد خرید یا در مناسبت های مختلف مثل تاریخ تولد و ... وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید